52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!
Contemporanis a la Barceloneta
Aquestes propostes ja han passat
Torna el cicle Contemporanis a la Barceloneta amb una sessió doble de dansa
El proper dijous 2/10 a les 20.30 h, els amants de la dansa i els nous llenguatges escènics tenen una cita al Centre Cívic Barceloneta. Torna el cicle Contemporanis a la Barceloneta, amb un programa doble.
D'una banda, Les Filles Föllen presentaran Thank You For Dancing. Presentat recentment a Fira Tàrrega i al TNT de Terrassa, Thank you for dancing és un espectacle de carrer amb sis intèrprets i el públic concebut com un videojoc en viu, una experiència analògica i participativa on el públic construeix part de la coreografia.
D'altra banda, Júlia Robert i Rudi Cole presenten The masks behind doors, un espectacle a duo que parla de la fragilitat de la identitat en una societat moderna, una reflexió sobre la màscara, els gestos i la manca de pietat, de matèria nua de significat que acaba duent de volta a l'espai de la pertanyença.
Activitats relacionades
-
Una extensa programació reivindicativa, rica i variada
On:Xarxa de Centres Cívics de BarcelonaQuan:Tot el mes de març del 2025 -
És el cicle del CC Pati Llimona per aprofundir en el setè art
On:CC Pati LlimonaQuan:12, 19/11, 03, 17/12/2024, 21/01, 04, 18/02, 04 i 18/03/2025 -
Un cicle sobre l’experiència d’habitar a la ciutat
On:CC Casa GolferichsQuan:15, 22, 28, 29/01, 05, 11, 25, 26/02, 05, 12, 26/03/2025