Publicades les bases de la convocatòria per a les quinzenes de la Fira d’Artesania del Portal de l'Àngel 2023

28/09/2022 - 09:00 h

El 28 de setembre s’ha publicat al BOPB l'aprovació definitiva de les bases de la convocatòria per participar en l'assignació de les quinzenes de la Fira d'Artesania de l'avinguda del Portal de l'Àngel 2023.

 

L’endemà de la publicació de l’aprovació definitiva s’inicia el termini de 15 dies hàbils, del 29 de setembre al 20 d’octubre, per a la presentació de la documentació administrativa i tècnica que es podrà presentar a:

  • L’Oficina del Registre del Districte de Ciutat Vella situat al carrer Ramelleres 17 i a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Sant Miquel. Podeu consultar els horaris d’atenció trucant al 010 o bé al Districte de Ciutat Vella o  Plaça Sant Miquel
  • També es podrà presentar, dins del mencionat termini, per mitjà de Registre electrònic de l’Ajuntament de Barcelona o per correu ordinari. En aquest últim cas, cal posar-ho en coneixement del Districte de Ciutat Vella, abans de finalitzar el termini de presentació, mitjançant correu electrònic (fires.ciutatvella@bcn.cat) en què es llisti la documentació presentada i es faci constar la presentació per correu de la proposició i el número de certificat de la remesa.

Participants

Poden participar les associacions d’artesans/es que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania, i que en els seus estatuts incloguin com a objectiu principal el foment i la promoció de l’artesania.

Cada associació s’ha de presentar al concurs amb un mínim de setze artesans/es i un màxim de vint-i-cinc , que també seran considerats participants. Cal tenir present però que en el moment de la tramitació de la llicència, les associacions han de garantir un mínim de catorze) participants. En aquest sentit, els artesans/es no es podran presentar per lliure sinó que s’han de presentar a través d’una associació, seguint el que estableix el paràgraf anterior.

Valoració de la documentació administrativa i tècnica:

La Mesa d’adjudicació administrativa valorarà la documentació integrant del Sobre únic de cada associació, en el termini màxim de 20 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de la documentació. Si s’observen defectes o omissions  esmenables s’atorgarà un termini de 10 dies hàbils per esmenar-los.

 Adjudicació de quinzenes:

 L’accés a les quinzenes proposades es realitzarà per estricte ordre de classificació en un  sessió pública. En cas d’empat de puntuació entre associacions, el desempat es realitzarà mitjançant la celebració d’un sorteig en la mateixa sessió.

Per l’any 2023 les quinzenes seran les següents:

1 Del 20 de febrer al 5 de març del 2023

2 Del 6 al 19 de març del 2023

3 Del 20 de març al 2 d’abril del 2023

4 Del 3 al 16 d’abril del 2023

5 Del 17 al 30 d’abril del 2023

6 De l’1 al 14 de maig del 2023

7 Del 15 al 28 de maig del 2023

8 Del 29 de maig a l’11 de juny del 2023

9 Del 12 al 25 de juny del 2023

10 Del 26 de juny al 9 de juliol del 2023

11 Del 10 al 23 de juliol del 2023

12 Del 24 de juliol al 6 d’agost del 2023

13 Del 7 al 20 d’agost del 2023

14 Del 21 d’agost al 3 de setembre del 2023

15 Del 4 al 17 de setembre del 2023

16 Del 9 al 22 d’octubre del 2023

17 Del 23 d’octubre al 5 de novembre del 2023

18 Del 6 al 19 de novembre del 2023

19 Del 20 de novembre al 3 de desembre del 2023

20 Del 4 al 17 de desembre del 2023