El comerç del Raval es forma en Màrqueting Digital

dimarts, 29 setembre, 2020 - 08:57

Curs de Màrqueting Digital. Un nou curs en màrqueting digital s’inicia aquest dilluns amb la participació d’una desena de comerços del barri.

Un nou curs en màrqueting digital s’inicia aquest dilluns amb la participació d’una desena de comerços del barri.

L’adaptació i digitalització dels comerços de proximitat dels barris és una necessitat urgent en el moment present. Per una banda, la realitat esdevinguda arran de la Covid-19 reclama encarar els comerços de proximitat cap al món digital, amb noves formes de comunicació i estils de compra i venda, més enllà de les presencials. Per l’altra, l’Ajuntament de Barcelona prioritza l’impuls de projectes que donin suport al petit comerç i accelerin la seva presència digital i la resposta a les noves demandes i a les necessitats actuals de la clientela.

En aquest sentit, el dilluns 28 de setembre comença un curs de màrqueting digital per comerços del barri del Raval que finalitzarà el 19 d’octubre. A través d’una metodologia online, el curs ofereix una formació especialitzada en gestió de les eines de màrqueting digital de caire molt pràctic adreçada als comerços del barri per tal de millorar la seva estratègia de promoció, captar nova clientela i augmentar les vendes. Durant el seu desenvolupament, els i les comerciants rebran assessorament teòric i pràctic per analitzar la situació actual del seu negoci i definir els propis objectius de màrqueting online, així com assessorament per utilitzar les millors eines i seguiment per incorporar-les i avaluar-les.

L’acció sorgeix de la coordinació entre l’Eix Comercial del Raval i Barcelona Activa dins el projecte Treball als barris i forma part de les mesures incloses dins del Pla de Desenvolupament Econòmic de Ciutat Vella (2016-2021).