Ja es pot consultar l’Informe de Comerç 2016

Quan

09/03/2018

L’Informe de Comerç amb dades relatives al sector per a l’any 2016 mostra la consolidació de la fortalesa del sector, amb un augment interanual del volum de negoci del comerç al detall o minorista i també un creixement en l’àmbit del comerç a l’engròs.

D'acord amb les dades que ofereix l'última edició de l'Òmnibus Municipal de Novembre de 2017, la gran majoria dels barcelonins estan satisfets amb l’oferta comercial (8,2 sobre 10), horaris i l’atenció personal del comerç a la ciutat. A l’hora de fer les compres, l’honradesa és el principal aspecte valorat en el procés de compra, seguit del tracte i la professionalitat. Els principals criteris en importància a l’hora de comprar productes són la qualitat i el preu. El pagament en efectiu és lleugerament superior a la targeta en compres habituals com ara alimentació. La targeta de crèdit es fa servir en una proporció més gran productes relacionats amb l’oci i la cultura.

El comerç electrònic segueix augmentant. Un 60% dels barcelonins han comprat alguna vegada per internet, i els productes que es compren per aquesta via són els relacionats amb l’oci, els productes de roba i calçat i els productes i els serveis d’informàtica.

 

Informe de Comerç

Enllaços i materials relacionats