L’eix Creu Coberta promou el comerç de proximitat amb la nova campanya #ElComerciantAmic

Quan

19/06/2018

#ElComerciantAmic. Aquest és el lema de la nova campanya de promoció que ha posat en marxa l’Associació de Comerciants i eix Creu Coberta. Una iniciativa amb la qual els botiguers es donen a conèixer des dels mateixos aparadors dels seus establiments amb una fotografia que mostra al públic qui hi ha darrere dels taulells.

“A la Creu Coberta –apunta Lluis Llanas, president de l’eix- els comerciants estem integrats al veïnat. En formem part”. I és que durant la major part del dia, molts homes i dones, des dels seus comerços, són els veïns de referència. Prova d’això és la seva implicació i participació en altres projectes de relació amb la comunitat, com ara “Radars”, d’acompanyament de la gent gran, i “Camins Escolars”, comerciants que vetllen pels nois i noies camí i de retorn de l’escola.

Una nova iniciativa amb la qual es vol seguir teixint la xarxa de confiança amb els veïns així com promoure el valor del tracte personal amb el client com a idea principal del comerç de proximitat, que és el que dóna vida a un barri.

Una exposició a la seu del districte acull també les fotografies

Són 170 els comerciants que surten a les fotografies en aquesta campanya. A més de veure’s als aparadors, els retrats formen part de l’exposició oberta a la seu del districte de Sants-Montjuïc. Els comerciants han editat un fulletó disponible a cada botiga per informar als seus clients de la varietat d’establiments i negocis ubicats a l’eix comercial. Una ocasió per donar-se a conèixer a mesura que es fan accions de promoció del comerç de proximitat.

La campanya subratlla la funció social que també fa el comerç, subratlla Lluís Llanas, i l’eix comercial de la Creu Coberta, a on el percentatge d’associacionisme dels comerciants és d’un 79%, l’ha volgut potenciar tot mostrant les persones que hi ha darrere del nom de cada negoci. #ElComerciantAmic estarà en actiu fins el pròxim desembre.

La iniciativa se suma a d’altres que l’eix ha creat o compartit amb altres associacions de comerciants, com ara el festival internacional de cinema i comerç de Barcelona –el “Shooting and Shopping”-, “Botigues singulars”, que destaca les botigues que, pels seus productes, només es poden trobar a Barcelona i en concret a la Creu Coberta, o “Q de qualitat”, que certifica la qualitat dels establiments. Ara, estan donant els últims retocs a una altra proposta que, en aquesta ocasió, vol unir literatura i comerç –“Lletres al comerç”. Un concurs literari que es preveu que vegi la llum a mitjans del pròxim mes de juliol i en què els participants hauran de crear un relat a partir d’una paraula clau procedent d'una obra literària.

 

 

 

 

Imatge de la campanya #ElComerciantAmic
Joan Galera, a la seva botiga de moda per a home
La Tatiana i la Dolors al forn de pa i cafeteria Granier de la Creu Coberta
L'eix comercial de la Creu Coberta