L’Smart City Week acull una conferència sobre el comerç i les tecnologies amb el seu impacte i les oportunitats per a les ciutats i el sector

Quan

30/10/2018

Divendres 9 de novembre i en el marc de les activitats de la Smart City Week que organitza l’Ajuntament de Barcelona els dies 5 a 11 de novembre, tindrà lloc la conferència “Comerç i tecnologies digitals: impacte i oportunitats per a les ciutats i el sector”. Les inscripcions es poden realizar en aquest enllaç.

La sessió abordarà l’impacte del canvi tecnològic en el comerç, la influència que exerceixen els consumidors, apoderats amb Internet i les xarxes socials, així com l’emergència d'empreses i models de negoci nous estan transformant el comerç.

Hi participarà Jonathan Reynolds, professor titular en Màrqueting del Comerç al Detall, de la Universitat d’Òxford, expert internacional. A més, es proporcionaran idees de negoci per fer més competitiu el comerç i s’avaluaran les implicacions per a les polítiques de ciutat.

La professora Inma Rodríguez-Ardura, directora del Digital Busines Research Group de la UOC i Oriol Estela, coordinador de la Càtedra Barcelona-UPF de Política Econòmica Local presentaran els treballs d’anàlisi i proposta sobre comerç i digitalització.

L’Smart City Week és un esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Barcelona per reflexionar sobre la relació entre les persones, la tecnologia i les ciutats. L’objectiu és apropar a la ciutadania el concepte de ciutat intel·ligent, entès com la capacitat d’utilitzar les noves tecnologies i el coneixement acumulat en l’art de fer ciutat per avançar cap a un entorn urbà més inclusiu i sostenible.

Programa

12:00-12:10 Benvinguda a càrrec d’Agustí Colom, regidor de Turisme, Comerç i Mercats  i David Sancho, director de la Càtedra Barcelona-UPF de Política Econòmica Local

12:10-12:15 Presentació del conferenciant a càrrec d‘Inma Rodríguez-Ardura, directora del Digital Busines Research Group de la UOC.

12:15-13:00 Conferència “Les tecnologies digitals i el canviant panorama del comerç: lliçons per a ciutats i comerciants” a càrrec del Dr.Jonathan Reynolds, professor titular en Màrqueting del Comerç al Detall, Universitat d’Òxford | Director acadèmic de l’Institut d’Òxford de Gestió del Comerç al Detall, Universitat d’Òxford | Director adjunt de l’Escola de Negoci Saïd, Universitat d’Òxford.

13:00-13:30 Torn obert de preguntes

13:30-13:45 Presentació dels treballs d’anàlisi i proposta sobre comerç i digitalització, a càrrec d‘Inma Rodríguez-Ardura, directora del Digital Busines Research Group de la UOC i Oriol Estela, coordinador de la Càtedra Barcelona-UPF de Política Econòmica Local.

13:45-13:50 Tancament de l’acte a càrrec de Sergi Marí, gerent de Turisme, Comerç i Mercats.

Conferència sobre comerç i tecnologies a l'Smart City Week