Mercabarna impulsa una formació amb inserció laboral per a joves en el comerç alimentari de proximitat
Si tens entre 18 i 29 anys i t’interessa el món del comerç i l’alimentació, ara pots accedir a un programa formatiu que t’obre les portes als mercats municipals i al comerç de proximitat de Barcelona.
Mercabarna impulsa una nova edició del programa “Treballa al comerç de proximitat”, que ofereix formació específica i contractes laborals de 6 mesos per començar a treballar al sector alimentari. Els participants es formaran com a dependents especialistes en productes alimentaris, a través d’una de les següents especialitats impartides per Mercabarna:
- Ajudant/a de comerç de productes de la mar
- Ajudant/a de carnisseria i elaboracions
- Ajudant/a de comerç – Elaboracions i comerç veggie food
Durant tot el procés, les persones participants comptaran amb suport i acompanyament personalitzat. En finalitzar la formació, es facilitarà l’accés a un contracte laboral de més de 6 mesos dins del sector, amb condicions dignes i salari ajustat als criteris de qualitat de Barcelona Activa.
Per altra banda, les empreses interessades a incorporar nous perfils rebran una preselecció gratuïta de persones formades i podran accedir a ajuts econòmics per a la contractació durant un període de 6 mesos.
A qui s’adreça?
- Joves de 18 a 29 anys
- Amb estudis d’ESO, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà
- Preferentment residents a Barcelona
- Inscrits al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC)
Una oportunitat per créixer professionalment i incorporar-se al comerç alimentari de proximitat, un sector amb demanda creixent i arrelament al territori.