Mercats de Barcelona estrena imatge gràfica

Els conceptes Ànima, Sostenibilitat i Motor protagonitzen els nous dissenys, que es volen apropar a la ciutadania amb un missatge de proximitat.

Els mercats són vius, són barri i fan ciutat. Així, en conjunció amb els moments canviants i amb la digitalització del dia a dia, l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB) ha actualitzat la seva imatge gràfica per adaptar-la als nous canals i arribar d’una manera més amena i directa al conjunt de la ciutadania.

L’estudi Evil Love ha estat l’encarregat de dissenyar el nou grafisme per als mercats de la ciutat. Per fer-ho s’ha centrat en els tres conceptes claus del Pla Estratègic de Mercats 2015-2025: Ànima, Sostenibilitat i Motor. És a dir, que els mercats aposten per un model sostenible, de barri, per a la ciutadania i que ajudi a tirar endavant l’economia de Barcelona.

Així, el nou disseny inclou la creació de l’etiqueta #demercat, acompanyada de frases com “menys inauguracions de discurs solemne i més inauguracions #demercat”. El missatge doncs, pretén acostar-se als barcelonins i les barcelonines posant de relleu el model de proximitat i d’esperit veïnal dels mercats de la ciutat.