×

Error message

Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/img/mark.png) is not within the allowed path(s): (/var/www/apps/app0765/www/:/var/www/apps/app0765/src/:/var/www/apps/app0765/session/:/var/www/apps/app0765/tmp/:/var/www/apps/app0765/data/:/var/www/apps/app0765/env/) in bcn_guide_get_custom_marker() (line 914 of /var/www/apps/app0765/www/culturaieducacio/sites/all/modules/bcn_guide/bcn_guide.utils.inc).

Back

Translator of google :

La cianotípia és un procés de còpia fotogràfica del segle XIX que es caracteritza pel seu color en blau de Prússia. Al taller coneixerem els principis bàsics d'aquesta tècnica centenària i com aplicar-la sobre suports tèxtils. En la 1a sessió coneixerem el context artístic i històric, veurem els conceptes bàsics del procés (emulsió fotosensible, negatius, insolat i revelat) i experimentarem sobre diferents tipus de papers. En la 2a sessió descobrirem les peculiaritats del procés sobre diversos suports tèxtils i experimentarem sobre diferents tipus de tela, veurem quins mordents o fixadors utilitzar i els millors consells pràctics de conservació dels teixits.

Suplement de material: 10 € (Inclou: paper d’aquarel·la, paper de dibuix, bosses de te i retalls de cotó voilè, cotó moreno, denim texà i punt de cotó, emulsió fotosensible, fotolits personalitzats amb les imatges aportades per les participants del taller*, dossier en PDF amb tots els apunts).

*Per tal d’obtenir el teu fotolit personalitzat, uns dies abans de l’inici del taller, rebràs un correu per fer-nos arribar la teva fotografia.

A càrrec Sibux Fotografia.

Schedule

loading