Obertes les inscripcions del Premi Barcelona a l’Empresa Innovadora en Organització i Usos del Temps
La pandèmia ha suposat una disrupció sense precedents en l’organització i els temps de treball a tot el món. És en aquest context que la reflexió i implantació de nous models, reptes i oportunitats s’ha situat al centre del debat en organitzacions, empreses i entitats de totes les mides i sectors. Fins el 2 de novembre de 2021 les empreses poden optar a la 10a edició del Premi presentant les seves iniciatives sorgides o impulsades en aquest context.
La 10a edició del Premi arriba després d’un any i mig de pandèmia en què s’han accelerat els esforços de les organitzacions per facilitar que les persones treballadores puguin gestionar-se millor el temps i, a la vegada, millorar l’organització interna del temps de treball. És amb aquesta actualitat renovada que Barcelona vol reconèixer, promoure i divulgar aquestes mesures enfocades a un millor equilibri entre la vida laboral, familiar i personal.
Fins el 2 de novembre de 2021 el Premi Barcelona a l’Empresa Innovadora en Organització i Usos del Temps admet candidatures d’organitzacions que tinguin programes o bones pràctiques que tinguin per objectiu la corresponsabilitat de gènere, equilibri entre la vida personal i professional, teletreball i canvi organitzacional, dret a la desconnexió digital, compactació de jornada, allargament dels permisos de maternitat i paternitat, reducció del temps de treball amb igual salari, horaris i àpats saludables, gestió de la diversitat o altres resultats d’una gestió del temps igualitària.
Per a conèixer candidatures premiades en edicions anteriors, podeu consultar l’enllaç als vídeos que se’ls va fer per explicar els seus programes i polítiques innovadores en gestió del temps.
El jurat, format per persones expertes i representants dels àmbits econòmic, empresarial, de comerç, sindical i del món acadèmic rellevants de la ciutat, premiarà les empreses en funció de la seva categoria:
- MICRO, Empreses de menys de 10 treballadors/es.
- PETITA, Empreses a partir de 10 treballadors/es i fins a 50.
- MITJANA, Empreses de més de 50 treballadors/es i fins a 250.
- GRAN, Empreses a partir de 250 treballadors/es.
A més a més, si s’escau hi haurà una menció especial a una empresa de la Xarxa NUST (Nous Usos Socials del Temps).
Per a participar, només cal emplenat el formulari d’inscripcions i registrar-lo fàcilment a través del Portal de tràmits municipal abans del dia 2 de novembre.
Per a més informació, consulteu la pàgina web del Premi i les bases de la convocatòria.