- Inici
- / Últimes notícies
- / Actualitat
- / Afectacions per pavimentacions al c. Nou de la Rambla entre av. Paral·lel i av. Drassanes
Afectacions per pavimentacions al c. Nou de la Rambla entre av. Paral·lel i av. Drassanes
23/04/2025 - 14:14 h
- Plànol de la pavimentació al carrer Nou de la Rambla. Itinerari alternatiu
El cap de setmana del 26 i 27 d’abril, es faran actuacions de pavimentació de la calçada de dos trams del carrer Nou de la Rambla que causaran afeccions al trànsit a Nou de la Rambla entre l’avinguda del Paral·lel i la Rambla.
Dissabte 26 d’abril, de 9:00 a 20:00 h, es faran els treballs al carrer Nou de la Rambla entre l’av. Paral·lel i el c. Om, amb tall de trànsit total. Com a alternativa recomanada, es podrà fer el desviament per av. Paral·lel i els carrers de l’Abat Safont, de la Reina Amàlia, de la Lleialtat, de Sant Pacià, rambla del Raval i av. Drassanes.
Els carrers de l’Estel (entre Tàpies i l’obra), de l’Om i de Santa Madrona (entre el carrer de l’Art del Teatre i l’obra), quedaran sense sortida, amb accés exclusiu de veïns i vehicles d’emergència.
El diumenge 27, els treballs es traslladaran al carrer Nou de la Rambla entre el c. Om i l’av. Drassanes. Hi haurà un tall total al carrer Nou de la Rambla entre av. Paral·lel i av. Drassanes, i de l’av. Drassanes entre el carrer de les Tàpies i el carrer del Portal de Santa Madrona, amb accés exclusiu a veïns, serveis i vehicles d’emergència. La línia de bus 120 no es veurà afectada.
El carrer Arc del Teatre canviarà de sentit de circulació entre el carrer de l’Om i l’avinguda de les Drassanes i el c. St. Ramon s’habilitarà amb doble sentit entre el carrer del Marquès de Barberà i el carrer Nou de la Rambla, per facilitar l’accés a la zona.
Aquesta intervenció s’integra dins les accions preventives del Pla de manteniment integral, que forma part del Pla Endreça i té com a finalitat assegurar el bon estat de l’espai públic.