Definida l’oferta dels Cursos Oberts 2025-2026 del programa municipal d’activitats musicals Bruc Obert

En quatre grans àrees formatives musicals (cursos d’instruments i veu; cursos de formació teòrica; cursos de cultura i divulgació musical i conjunts musicals), i amb més de trenta propostes, ha quedat definida l’oferta dels Cursos Oberts, curs 2025-2026, del programa municipal d’activitats musicals “Bruc Obert”.
Aquesta iniciativa formativa musical, impulsada des de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, s’adreça a persones amb més de divuit anys que, sense o amb escassos coneixements musicals previs, vulguin tenir o mantenir contacte amb la pràctica i divulgació musical i la formació teòrica i pràctica, tant instrumental com vocal.
Més informació específica sobre els cursos: https://ajuntament.barcelona.cat/conservatori/ca/cursos-oberts
Calendari previst de preinscripció i matrícula
– Preinscripcions: Del 2 al 8 de setembre, ambdós inclosos
- Per mitjà de l’enllaç que estarà activat durant el període de la preinscripció: Mòdul de Preinscripcions.
- A partir del 9 de setembre les preinscripcions es podran continuar fent a través de l’enllaç, tot i que quedaran per defecte en llista d’espera.
- Entrevistes/audicions (en cas de ser requisit per al curs, el professorat contactarà directament amb les persones preinscrites): del 9 al 15 de setembre
– Publicació alumnat admès: 16 de setembre
Excepte Piano i Piano Modern: 22 setembre.
– Matrícula: Del 16 al 21 de setembre, ambdós inclosos.
Piano i Piano Modern, del 22 al 26 de setembre, ambdós inclosos
– Inici curs: 1 d’octubre de 2025
– Final de curs: juny 2026