De què parlem quan diem qualitat educativa i transformació social?

El dimarts 23 de març es va celebrar, de manera virtual, la taula rodona «De què parlem quan diem qualitat educativa i transformació social?», que es va poder seguir en directe des de la Fabra i Coats i que també podreu visionar en l’enllaç adjunt a aquesta notícia.

Aquesta taula rodona va servir per a presentar els primers títols de la col·lecció Eines CIP, que s’estrena amb els títols següents: Orientacions per a la reflexió educativa en xarxa de Josep M. Mominó i El potencial transformador de les entitats de Laura Rubio i Blanca Romañá.

Totes dues publicacions les podeu consultar a la pàgina del Consell d’Innovació Pedagògica.

La presentació de l’acte va anar a càrrec de la responsable institucional del CIP, Montserrat Potrony, que va donar la benvinguda a totes les persones que s’hi havien connectat en directe i, seguidament, va donar paraula a la comissionada d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, Maria Truñó i Salvadó.

A continuació, es va donar pas a la taula rodona, conduïda per Sandra Vicente, periodista del “Diari de l’Educació”, amb Josep M. Mominó, professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC, i Blanca Romañá, especialista en educació per a la transformació social, arterapeuta i col·laboradora del Centre Promotor d’Aprenentatge Servei de Catalunya.

El xat va estar en disposició de les persones participants, que van poder fer preguntes i aportacions a  la taula rodona. En una de les què vam recollir, Josep Ma Puig Rovira, Catedràtic de Teoria de l’Educació en la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona i responsable del Centre Promotor d’Aprenentatge Servei de Catalunya, deia: «Gràcies al CIP per la bona feina i la confiança en el Centre Promotor d’ApS. És admirable la revolució interna i externa de les entitats en el procés d’implantar la metodologia de l’ApS.»

Compartiu aquest contingut