La sessió es podrà seguir de manera presencial i en directe a través del web del Districte o al canal municipal de Youtube.
Per demanar assistir-hi, tant de forma presencial com virtual, cal enviar un correu electrònic a regidoria.eixample@bcn.cat.
Les persones que ho desitgin podran intervenir-hi sobre els punts de l’ordre del dia establerts. Per tal de garantir la participació ciutadana, les intervencions en la sessió plenària s’han de formular per avançat a través d’aquest enllaç. El termini d’enviament serà fins a les 18.30 hores del dia 3 de desembre.
Animem a les ciutadanes i ciutadans que vulguin intervenir en directe ho facin via presencial. En cas que algú només pugui intervenir telemàticament cal especificar-ho al correu de regidoria: regidoria.eixample@bcn.cat . El mateix dia del Plenari rebran l’enllaç corresponent per poder-se connectar o el formulari a emplenar per accedir a l’Auditori del Casal de Barri de Transformadors.
Aquest acte comptarà amb servei de subtitulació en directe per a persones amb discapacitat auditiva. Si necessiteu el servei de llengua de signes, es pot sol·licitar amb 5 dies d’antelació a l’acte al correu electrònic: regidoria.eixample@bcn.cat.