Esteu aquí

El Consell Rector de l'IMPD renova els i les representants de les persones amb discapacitat

Durant el període de votacions s’han emès 3.784 vots per elegir els i les representants d’entre les 14 candidatures que s’han presentat a les eleccions. Coneix les 10 persones escollides.

S’han emès 3.784 vots per elegir qui representarà a la ciutadania amb discapacitat de Barcelona d’entre les 14 candidatures que s’han presentat a les eleccions. Coneix les 10 persones escollides per representar els diferents sectors de discapacitat: física, auditiva, visual, intel·lectual i per trastorn de salut mental.

Amb els resultats provisionals, les deu persones escollides per representar les persones amb diversitat funcional al Consell Rector de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) a Barcelona són les següents:

Sector de persones amb discapacitat física o orgànica

Sector de persones en situació de trastorn de salut mental

Sector de persones amb discapacitat intel·lectual

Sector de persones amb discapacitat auditiva

Sector de persones amb discapacitat visual

Les persones escollides estaran quatre anys en el càrrec. El procés electoral va acabar dissabte 19 de juny amb 3.784 vots emesos. El període de votacions es va dividir en dues franges: de l’1 al 16 de juny en format electrònic i del dia 17 al 19 de manera presencial en la seu de l’IMPD. Amb aquestes eleccions es reforça la presència de la societat civil a l’Ajuntament.

El Consell Rector dirigeix les actuacions de l’IMPD i està integrat per 10 representats de l’Ajuntament i 10 del col·lectiu de persones amb discapacitat, que són les que ara s’han renovat amb aquestes eleccions. Cada votant podia escollir els i les representants del seu àmbit, proporcionalment segons el percentatge de població de la ciutat amb aquesta discapacitat. Així s’han escollit 5 persones amb discapacitat física o orgànica, 2 amb trastorn de salut mental, 1 d’intel·lectual, 1 amb discapacitat auditiva i 1 amb discapacitat visual.

Per a acompanyar als i les votants es va habilitar un punt de suport al vot a cada districte de la ciutat durant el període de votacions. Aquests punts han ofert informació i suport per inscriure’s al cens electoral o per votar per internet. A més, també es va habilitar l’Oficina d’Eleccions del Servei d’Atenció al Públic de l’IMPD on els i les votants han pogut demanar informació i resoldre dubtes per correu electrònic i telèfon. Les persones que ho han necessitat han disposat de servei d’interpretació en llengua de signes.

Properament es podran consultar els resultats de cada candidatura a la web de les eleccions.

Calendari de les eleccions

  1. 25 de gener
    Inici de presentació de candidatures
  2. 15 de març
    Final de presentació de candidatures
  3. 23 de març
    Inici d'inscripció al cens
  4. 1 de juny
    Inici de la votació per internet
  5. 17 de juny
    Inici de la votació presencial
  6. 19 de juny
    Final del període de votacions
  7. 21 de juny
    Resultats