A la nostra escola donem valor educatiu a tots els moments i seqüències d’activitats que tenen lloc al llarg de la jornada, fent especial incidència en les situacions de la vida quotidiana i la cura personal de l’infant.
Totes les situacions que viu l’infant influeixen en el seu creixement i instauren maneres concretes de percebre el món. La família, l’entorn i les diverses situacions, esdevenen font de desenvolupament i patrons d’aprenentatge.
Considerem l’infant com una globalitat, afavorint-ne el desenvolupament integral i cobrint-ne les necessitats bàsiques d’adaptació, alimentació, descans, higiene, afecte i socialització.
L’objectiu de la nostra feina és facilitar i acompanyar el procés dels nens i nenes de d’una dependència inicial cap a una autonomia progressiva, l’adquisició d’hàbits personals i la relació amb un entorn ric idoni per a que l’infant aprengui jugant i interaccionant amb els altres.
“ El respecte a l’infant com a persona, com a ésser únic que estableix relacions i que influeix en els esdeveniments del seu entorn. I, en conseqüència, el valor d’una atenció el més individualitzada possible.” Emmi Pikler