Nascuda a Barcelona, l'any 1965.
Comença els seus estudis de piano a l'Acadèmia Ars Nova de Barcelona, rebent classes de la prestigiosa pianista i pedagoga Maria Canals.
Posteriorment, per realitzar els seus estudis professionals i superiors, ingressa al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, on continuarà formant-se en les especialitats de Pedagogia del Solfeig i Piano. Aquí obté la titulació Superior de Música a les especialitat de Solfeig, Teoria de la Música, Transposició i Acompanyament (Titulació del Pla 66) i Titulació de Professora de Música, especialitat Piano (Titulació del Pla 66).
Ha continuat la seva formació contínua en Pedagogia Musical: en la metodologia Orff i d'Audició per l'Escola de Pedagogia Musical Mètode / Ireneu Segarra; Didàctica del Solfeig i de Llenguatge Musical LOGSE amb el catedràtic Xavier Boliart; Mètode Jacque-Dalcroze i Mètode Willems amb Jacques Chapuis i Silvia del Bianco a l'Institut Joan Llongueres.
Ha participat en congressos internacionals i en el 1r curs Internacional de Rítmica Jacques-Dalcroze, on va obtenir el Diploma Pedagògic d'Educació Musical Willems (per l'Associació Internacional Dommartin-Lió, França).
S'ha format també en tècnica corporal: mètode Cos / Art, impartit per Yiya Díaz i de Moviment Integral, impartit per Gloria Martínez, fundadora del Mètode M.I.
Segueix formant-se en l'actualitat en tècnica vocal i en el Mètode Tomatis de teràpia auditiva.
Ha treballat en diferents centres d'ensenyament musical: Acadèmia de música Ars Nova-Maria Canals, Conservatori de Sabadell, Conservatori Municipal de Música de Barcelona, Centre Integrat Oriol Martorell i actualment la seva dedicació docent està centrada en l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu-Pich Santasusana de Barcelona, on imparteix llenguatge musical de tots els nivells i és Cap del seu Departament i membre del Consell Escolar.
Des del curs 17-18 ha impulsat en aquest centre l'ensenyament del llenguatge musical amb nous mètodes i pedagogies d'aula virtual de música, que promouen un aprenentatge molt més pràctic, dinàmic, visual i atractiu per als alumnes, el que els permet que la seva estudi a casa sigui també molt més efectiu i amè, alhora que els ofereix un suport per a resoldre les tasques i que el professor estigui al corrent sempre dels progressos del seu alumnat.