Espai de Coworking
L’espai de coworking està pensat per a què desenvolupeu el vostre projecte i, de la mà de la figura de dinamització laboral, servir-vos de pont per a la recerca d’objectius laborals.
Si voleu, podreu compartir les vostres idees per col·laborar amb d’altres joves coworkers en horaris afins o bé disposar de la sala amb independència per fer reunions.
L’espai, amb capacitat per a vuit joves, us ofereix:
- Servei d’emmagatzematge de pertinences i material i bústia de correu.
- Aula equipada amb ordinadors portàtils, pissarra, impressora wifi, xarxa elèctrica i material d’oficina.
- Servei de cessió de materials: projectors, pantalles, taules i cadires plegables.
- Servei de neteja i manteniment de l’espai.
- Accés a d’altres espais i serveis de l’equipament mitjançant sol·licitud: sala d’actes, sala robòtica, sala d’informàtica i 3D, etc.
- Si teniu un projecte centrat en la fabricació digital o bé que se’n pot beneficiar de les seves eines, comptem amb la pertinença a la Xarxa d’Ateneus de Fabricació Digital de la ciutat, on també us hi podrem fer de pont.
- Col·laborarem amb els vostres projectes per poder organitzar i realitzar activitats als instituts.
Voleu conèixer els projectes de l’espai de coworking? Entreu aquí i feu-hi un cop d’ull!