
L’Espai Jove compta amb sales multifuncionals equipades per assajos escènics, activitats plàstiques, reunions i altres usos.
Les cessions d’espai son gratuïtes per a joves entre 12 i 29 anys que desenvolupin projectes sense ànim de lucre i s’han de demanar amb un mínim de cinc dies d’antelació. Pots trobar tota la normativa i les característiques del servei a la sol·licitud.
Aquest servei es regula segons la disponibilitat de sales, tenint en compte la programació de l’equipament. Tenint en compte això, la reserva de sala només es fa efectiva quan l’equipament confirma la reserva.
Per tal de realitzar una demanda d’espai, s’ha de fer arribar la següent sol·licitud signada al mail espaijove@casasagnier.net, junt amb una còpia del DNI de totes les persones participants a la sessió.
Per utilitzar aquest servei
- Ompliu el full de sol·licitud corresponent:
- Lliureu-nos-el presencialment o bé per correu electrònic a: espaijove@casasagnier.net , juntament amb el vostre DNI (ambdues cares del document) .
- En el cas de les residències, farem una trobada amb vosaltres en què ens presentareu el vostre projecte i acordarem la contraprestació.
- Finalment, us donarem resposta a la sol·licitud.
Els espais
Cliqueu les imatges per ampliar-les.
Sala diàfana
Sala de 70m2 amb parquet i molta llum natural. Està envoltada de miralls, té un canviador, una barra d'estiraments i equip de música. Ideal per practicar dansa i altres arts corporals!

Sala de moviment
Sala de 70m2 amb parquet i molta llum natural. S’acostuma a fer servir per assajar teatre i dansa, per realitzar castings, reunions o assemblees, projeccions, etc.

Sala d’assaig
Sala de 20m2. S'utilitza per fer assaigs de grups petits, lectures de guió, càstings o reunions de grups reduïts.

Sala d’audiovisuals
Sala de 20m2. S'utilitza per fer assaigs de grups petits, lectures de guió, càstings o reunions de grups reduïts.

Sala d’actes
Sala preparada per exposicions, tallers, xerrades, projeccions o assemblees. Té projector i equip de so i hi caben fins a 50 cadires.

Sala taller
Sala de 30m2 que disposa de cavallets, pissarres, una pica amb dues aixetes i material plàstic. S'utilitza per fer-hi activitats d’arts visuals i plàstiques i altres tipus de tallers, però també s'hi poden fer reunions.

Sala d’entitats
Sala de 20m2. Té taules i cadires i és ideal per fer reunions o xerrades de petit format.
