El CEEB estrena la temporada del Circuit Barcelona Orientació

La primera de les sis Curses d’Orientació organitzades pel Consell de l’Esport Escolar de Barcelona (CEEB) se celebrarà aquest diumenge 27 de novembre al Parc del Fòrum.

L’activitat, que té l’objectiu de promocionar l’esport escolar i els seus valors, començarà a les 10:00 hores i posarà a prova les habilitats d’orientació de 350 esportistes de totes les edats i nivells. En aquest sentit, per mantenir un registre fidel a tots els punts de control i garantir la màxima precisió possible en els temps, es farà servir el sistema Sportident: els i les infants disposaran d’una targeta electrònica que hauran de validar a diferents emplaçaments a mesura que avancin amb el recorregut.

La carrera forma part del Circuit Barcelona Orientació de sis curses que organitza el CEEB entre els mesos de novembre i maig:

  • 27 de novembre – Parc del Fòrum
  • 3 de desembre – Jardins de Sants
  • 21 de gener – Parc Nou del Prat
  • 12 de febrer – Montjuïc
  • 25 de març – Parc del Tibidabo
  • 7 de maig – Güell Nord i Turó del Carmel