4.4.1. Excel·lència en els serveis TIC orientats a mobilitat i espai públic

Emprar les TIC per facilitar l’accés a la informació de la mobilitat i dels incidents a l’espai públic, de forma que permeti la millora en la seva gestió individual i col·lectiva.

Gerència sectorial responsable
Prevenció, Seguretat i Mobilitat

Objectius funcionals / actuacions

  • Incorporar la informació sobre afectacions a la mobilitat no planificades al sistema d’informació municipal.
  • Adequar la pàgina web a les demandes d’informació dels ciutadans.
    • Incorporar la informació de la Guàrdia Urbana en “temps” a la web.
  • Impulsar la presència de la Guàrdia Urbana en les xarxes socials.
  • Renovació i incorporació de noves tecnologies per la millora de la gestió dels recursos i procediments.
  • Continuar amb el pla de renovació semafòrica.
  • Adoptar prioritat semafòrica i semàfors intel·ligents pel transport col·lectiu.
  • Millora de la informació de trànsit i comunicació als usuaris.
    • Implantar un sistema d’informació ciutadana de mobilitat i protecció civil.
  • Millorar els sistemes tecnològics de control i gestió del Bicing.
  • Millorar els sistemes tecnològics de control i gestió de l’Àrea Verda.
    • Proveir d’una tarja moneder per pagar l’Àrea Blava i/o rebre els imports sobrers.
  • Estudiar amb els operadors del sistema de transport públic la implantació d’una targeta de transport unificada, plenament accessible i recarregable.