Cos i territori. Laboratori d'artistes

Després de l’èxit dels laboratoris formatius i creatius de circ i dansa celebrats el 2016 i 2018, el Mercat de les Flors i La Central del Circ i amb la col·laboració del centre de creació de la dansa Graner, proposen pel 2020 una nova acció creativa, vivencial i formativa: LABORATORI DE COS I TERRITORI amb Marta Galán, Sergi Parés, Aina Alegre i Marc Dalmau.

Aquesta edició del Laboratori es centrarà en la noció de Territori, com a espai construït socialment i, per tant, travessat per la mirada comunitària. Es farà des de les pràctiques corporals i les dinàmiques col·lectives.

Durant dues setmanes, els formadors/es acompanyaran 10 artistes cap a una nova mirada sobre el moviment i el circ contemporani; analitzant ambdues pràctiques per tal de conèixer què és el que actualment aquestes poden requerir quan es posen amb relació a un context.

Aquest taller està adreçat a artistes de circ contemporani i a artistes que treballin el moviment, creadors i creadores interessats/des a generar una situació propícia per a la investigació de les noves pràctiques de circ i dansa des del punt de vista del territori.

El Laboratori tindrà lloc del 30 de març a l’11 d’abril de 2020 i conclourà amb una obertura del Laboratori el dia 11 d’abril del 2020 dins la programació del cicle Circ d’Ara Mateix del Mercat de les Flors.

Moll de la Vela, 2
08930 Sant Adrià del Besòs (Barcelona)

Metro: L4 (Maresme Fòrum)
Bus: V31, 43, 141, B23
Tram: T4 (Fòrum)
Bicing

CONVOCATÒRIA D’ARTISTES (Data límit d’admissió de candidatures: 29 de febrer de 2020)

En aquesta edició del cicle de Circ d’ara mateix al Mercat de les Flors s’obre una convocatòria per seleccionar 10 artistes professionals de circ i moviment (5 i 5 de cada disciplina) per participar en un laboratori formatiu i creatiu que explorarà les nocions de Cos i Territori.

Marta Galán, acompanyament artístic i formatiu, el Sergi Parés, oferint un seminari vinculat al circ, l’Aina Alegre amb un seminari de dansa i el Marc Dalmau fent l’acompanyament acadèmic.