Disseny i instal·lació d'un sistema domèstic de reg per aspersió
Monogràfic
Una formació per aprendre a dissenyar, calcular i instal·lar sistemes de reg per aspersió, aplicables especialment per a instal·lacions residencials. Aquest curs està pensat per a tothom qui vulgui aprendre a calcular, instal·lar i mantenir sistemes de reg a jardins privats, patis o zones verdes d’ús residencial. Veurem els diversos tipus de solucions de reg i quan convé fer-ne servir cadascun. Hi haurà una part pràctica on coneixerem els materials més adients segons el tipus de jardí i n'aprendrem el muntatge pas a pas.
-
A qui s'adreça: persones aficionades.Places: 20Preu: 126,60 €Localització: parc del Laberint.Data d'inici: 19/05/2026Data de finalització del curs: 28/05/2026Data d'inscripció: del 3 de març al 12 de maig de 2026.Nombre total d'hores del curs: 12Sessions: 4Dies de la setmana: dimarts i dijousHorari: de 17.00 a 20.00 h. Idioma: CastellàDocents: Julio Grandal, expert en sistemes de reg urbans i agrícoles.Consideracions: L'alumnat podrà portar els seus projectes propis per executar-los al llarg de les classes.
-
Les bonificacions no poden acumular-se i s’aplicarà per ordre cronològic de matriculació, moment en què es fa el primer pagament.
50% de descompte per a les persones en situació d’atur en el moment de la matriculació. Les bonificacions són aplicables en dos cursos com a màxim per persona. Cal acreditar-ho mitjançant el certificat integrat del SOC abans de formalitzar la matrícula.
40% de descompte per a persones jubilades i de més de 65 anys en el moment de la matriculació. Les bonificacions són aplicables en dos cursos com a màxim per persona. S’ha d’aportar la documentació acreditativa abans de formalitzar la matrícula.
15% de descompte en la segona matrícula i successives per a les persones no subjectes a bonificació, i en la tercera matrícula i successives en el cas de persones en situació d’atur, jubilades o de més de 65 anys en un mateix curs escolar.
S’aplicarà una bonificació del 15% als membres de les entitats o col·lectius amb els quals hi hagi un conveni vigent amb el centre de formació i el departament “Mans al Verd”. Serà requisit indispensable perquè s’apliqui aquest descompte que s’especifiqui en les clàusules del conveni que els membres de l’entitat tindran una bonificació corresponent al 15% en les formacions del Centre de Formació del Laberint, i que aquesta bonificació respongui a alguna de les clàusules previstes legalment. Caldrà aportar la documentació acreditativa abans de formalitzar la inscripció.
Curs bonificable per la FUNDAE (Fundació Tripartita)
-
*Introducció als diversos tipus d'emissors d'aspersió
*Exercicis pràctics per triar correctament el tipus i la ubicació dels emissors
Tipus de canonades i electrovàlvules
*Sectorització de la instal·lació
*Càlcul bàsic de bombament
*Muntatge pràctic a l’aula
Professorat
Julio Grandal
Actualment es dedica a la formació en sistemes de reg urbans i agrícoles, al Disseny i càlcul de sistemes de reg per aspersió i degoteig