Donada la bona acollida que l’any passat varen tenir les activitats realitzades al jardí de la Fundació Julio Muñoz Ramonet, també per aquest any s’han programat una sèrie d’activitats, dirigides al públic general i familiar, amb l’objectiu de promoure la cultura, les arts en general i la difusió del seu patrimoni cultural. Aquestes activitats es realitzaran un cop al mes, a excepció de l’agost.
Tots els públics
Simfònic – Concert de vent
Dissabte, dia 10 | 18 h
El Festival SIMFONIC està pensat per a tots els ciutadans: jovent, adults, persones grans i famílies que vulguin passar una tarda especial gaudint de bona música en uns espais singulars i participar d'un projecte de ciutat pioner i innovador. Escola Municipal de Música Eixample "Joan Manuel Serrat".
Tots els públics
Música al jardí de la Fundació Julio Muñoz Ramonet
Dijous, dia 29 | 20 h
Concert de música clàssica, a càrrec de Lofoten Cello Duo (2 cellos). Prèviament a les 19 h es farà una visita guiada al jardí.