Atenció amb cita prèvia al districte

25/05/2020 - 09:31

La seu del districte obre a partir del 25 de maig, però l'atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia en espais habilitats i que compleixen amb les normes de seguretat sanitàries.

La seu del districte obre a partir del 25 de maig, però l'atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia en espais habilitats i que compleixen amb les normes de seguretat sanitàries.

El Districte de Gràcia continuarà atenent la ciutadania majoritàriament a través de mitjans telemàtics, però s’incorpora també el canal presencial per a tràmits urgents que no es puguin gestionar per via telemàtica, o per quan la ciutadania que els hagi de tramitar no disposi de mitjans digitals.

A totes les oficines que es restableix el servei s’han instal·lat mampares en els llocs d’atenció i s’han posat rètols informatius per avisar les persones usuàries de les normes d’utilització dels espais. També s’han senyalitzat els recorreguts que garanteixen el distanciament recomanat per les autoritats sanitàries, i el personal municipal disposa d’equips de protecció per atendre al públic, que també ha de dur mascareta.

Els mitjans d’atenció telemàtica (mail, web o telèfon) que ofereixen els diferents departaments del districte de Gràcia i els canals per sol·licitar cita prèvia en cas que es vulgui atenció presencial són aquests:

ATENCIÓ TELEMÀTICA PER DEPARTAMENTS

De dilluns a divendres de 9.30 a 14 h.

  • Departament de Llicències i Inspecció

-Podeu fer arribar les vostres informacions i consultes a través de l‘oficina virtual de l’Ajuntament de Barcelona

-A l’App “Bústia ciutadana”

-Al telèfon gratuït: 010

-Consultes directes al departament al telèfon: 932916670.

  • Departament de Recursos interns

-Consultes sobre subvencions als telèfons: 932916629 i 932916626 i al correu ipinol@bcn.cat.

(Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 14 h).

  • Direcció de Serveis a les persones i territori

-Consultes sobre subvencions d’entitats al correu: spitgracia@bcn.cat

  • Departament de Serveis Jurídics-Secretaria

-Consultes al correu electrònic: serveisjuridics_secretaria_gracia@bcn.cat o al telèfon: 32916630 (només si no es pot realitzar per e-mail).

 

ATENCIÓ PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA

Dilluns, dimecres i divendres de 9.30 a 14 h.

L’atenció es farà a la planta baixa de la Seu del Districte (pl. de la Vila, 2) en espais habilitats que compleixen amb les normes de seguretat sanitàries.

  • Cita prèvia amb el departament de Llicències i Inspecció

-Es pot demanar cita prèvia a través de l’oficina virtual de l’Ajuntament de Barcelona

-Al telèfon gratuït: 010

  • Cita prèvia amb el departament de Serveis Jurídics-Secretaria

Al correu electrònic: serveisjuridics_secretaria_gracia@bcn.cat

Al telèfon: 932916630 (només si no es pot realitzar per e-mail).

  • Cita prèvia amb la Direcció de Serveis a les persones i territori

Consultes i cita prèvia al telèfon: 932916660 i spitgracia@bcn.cat.

  • Cita prèvia amb el Centre de Serveis Socials

CSS (Vila de Gràcia i Camp d’en Grassot-Gràcia Nova)

Al telèfon: 936197311 (en horari de 9 a 14 h).

OFICINA D’ATENCIÓ AL CIUTADÀ

L’OAC ofereix atenció en línia.

Podeu demanar-la a:

L’atenció presencial només es amb cita prèvia.