Atenció en Línia
Portal de Tràmits
Servei permanent de tramitació.
Informació, Consultes, Queixes i Suggeriments
Feu-hi arribar la vostra consulta, queixa o suggeriment sobre el funcionament de la ciutat o sobre els serveis municipals..
Serveis d’informació a la ciutadania de Barcelona: transports, serveis, activitats municipals, tràmits i gestions públiques, suggeriments i queixes sobre el funcionament de la ciutat i dels serveis públics.
Servei permanent de tramitació.
Feu-hi arribar la vostra consulta, queixa o suggeriment sobre el funcionament de la ciutat o sobre els serveis municipals..
A cada districte de la ciutat mitjançant cita prèvia al 010.
Accedeix a les oficines d'atenció ciutadana
Terminals d’autoservei electrònic, ubicats en diferents equipaments, per gestionar els tràmits municipals més sol·licitats i accedir a la informació de la ciutat.
Punts d’informació específica sobre serveis municipals com: habitatge (xarxa d’oficines d’habitatge), joventut (PIJ), ocupació (Barcelona Activa) i altres.
Servei d'informació municipal i general sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità. També es poden fer tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona.
El Telèfon del Civisme atén de manera exclusiva queixes i suggeriments de la ciutadania referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà. Línia telefònica gratuïta.
L’Ajuntament de Barcelona ofereix un nou servei d’informació i tramitació. El personal de les oficines d’atenció municipal es posarà en contacte amb vosaltres amb una trucada o videotrucada, el dia i l’hora acordats.
Coneix l'aplicació mòbil que aplega els serveis municipals de Barcelona: consulta informació d'actualitat, gestiona tràmits o incidències a la via pública, mira els equipaments que tens a prop o estigues al dia dels actes a la ciutat.
Resolució de dubtes i informació sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.