Canals d'atenció

Notificació electrònica

Canals d'atenció

Posem al vostre abast la tramitació a través d'Internet i el telèfon 010 gratuït per què de manera àgil i senzilla pugueu:

  • Gestionar els tràmits relacionats amb la Hisenda municipal
  • Cercar informació d'utilitat relacionada
  • Resoldre els vostres dubtes

InternetSense desplaçaments, a qualsevol hora, des de qualsevol llocÀgil i ràpid

En aquesta web trobareu informació detallada i els tràmits que podeu fer electrònicament.

Identificació digital

  • Alguns tràmits habituals necessiten identificació digital, si no teniu un certificat digital, ara, us podeu registrar molt fàcilment en l’IdCAT Mòbil que serveix per identificar-se en la majoria de tràmits amb les administracions catalanes i des de qualsevol dispositiu (no cal instal·lar res)

    Quan feu un tràmit que permeti la identificació amb aquest sistema, us enviaran una contrasenya d’un sol ús al mòbil que permetrà la vostra identificació

  • Si necessiteu un altre Certificat digital, podeu consultar a l'oficina virtual de tràmits els mètodes d'identificació disponibles i per a quins tràmits serveixen

Per telèfonTelèfon 010 (gratuït) d'atenció ciutadana cada dia de 7 a 23hDirecte i segur

Quan truqueu al 010 gratuït*

  • Us resoldran directament el tràmit, us donaran la informació que necessiteu o us indicaran com fer-ho a través d'Internet

  • Si, tot i així, no s'ha pogut resoldre la vostra demanda per telèfon o Internet, us facilitaran el canal d'atenció especialitzat per atendre la informació o tramitació sol·licitada

*931 537 010 Si es truca des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona, tarifa ordinària

L'IMH et trucaEns posem en contacte telefònicamentPersonalitzat

Si necessiteu atenció personalitzada, heu de demanar una cita i el personal de l'Institut Municipal d’Hisenda us contactarà telefònicament el dia escollit a partir de l'hora convinguda per iniciar l’atenció per videotrucada. Una estona abans de la cita, rebreu un correu amb les indicacions a seguir per la videotrucada. 

Per a quins temes podeu demanar atenció personalitzada?

  • Embargaments de comptes corrents
  • Embargament de vehicles
  • Impostos, taxes, preus públics
  • Multes
  • Gestió recaptatòria

Únicament cal demanar cita per a aquells tràmits no disponibles de manera telemàtica.

Registre

Les persones físiques podeu registrar documents:

010 (gratuït)

931 537 010

Si es truca des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona, tarifa ordinària

Els professionals de la gestió i persones jurídiques tenen l'obligació d'utilitzar el registre telemàtic.