Curs monogràfic 'Dibuix de ciències naturals'
Centre de Formació del LaberintDes de 13/01/2026 al 17/03/2026
En aquest curs es representarà de la manera més exacta la forma i el color de les espècies per dibuixar, mitjançant una observació acurada de totes les seves característiques. No n'hi ha prou amb mirar; cal fixar-se en tots els detalls de cada espècie, com ara la forma de les fulles, dels fruits o les branques pel que fa a vegetació, mentre que, en relació amb els ocells, és important fixar-se en com tenen el bec, els ulls o el plomatge.
L'objectiu és donar una idea global del dibuix de la natura, les seves possibilitats documentals i expressives, i també com a font d'oci i enriquiment personal.
A qui s'adreça: persones aficionades; no cal tenir coneixements previs de dibuix
Localització: parc del Laberint i tres sortides en altres espais de Barcelona
Docent: Carles Puche, il·lustrador científic i de ciències naturals
Consideracions: El material necessari per fer els tallers serà: llapis de grafit HB, maquineta de fer punta al llapis, goma d'esborrar, capsa de colors no aquarel·lables de 12 colors com a mínim del tipus Faber-Castell, un bloc per prendre els apunts de mida DIN A4, un bloc de 20 fulls de 108 g per fer els dibuixos definitius de mida DIN A4 de la sèrie Ingres de la casa Guarro.
-
- Inscripcions
- https://ajuntament.barcelona.cat/formaciolaberint/ca
-
- Telèfon
- Tel.: 932565601
Centre de Formació del Laberint
- Adreça:
- C Germans Desvalls, 21
- Districte:
- Horta-Guinardó
- Barri:
- Horta
Horaris
| Dies | Hores | Preus | |
|---|---|---|---|
| Dimarts | de 15.30 h a 18.30 h | Entrada general: 316.5 € Consulteu els descomptes al web barcelona.cat/formaciolaberint |
Cal inscripció
- Inscripcions a
-
Centre de Formació del Laberint
Inscripcions: del 2 de desembre de 2025 al 6 de gener de 2026
Les inscripcions als cursos es fan a la pàgina web del Centre de Formació del Laberint (barcelona.cat/formaciolaberint) prèvia identificació de l’alumne/a registrat/ada al centre
- Se celebra a
- Centre de Formació del Laberint