Als documents adjunts trobareu el detall de la convocatòria i l’ordre del dia de cada sessió.
Presencialment, l’entrada de públic es permetrà fins assolir l’aforament màxim de la sala. A distància es podrà seguir la retransmissió des del web del Districte.
Ambdues sessions comptaran amb les mesures d’accessibilitat a la comunicació següents:
Subtitulació en pantalla
Interpretació en llengua de signes
Bucle magnètic
Com intervenir-hi?
Tothom qui vulgui intervenir-hi, tant de manera presencial com virtual, ha de realitzar el registre previ a través de la plataforma municipal d’Atenció en línia mitjançant els enllaços següents:
Les preguntes o consultes seran rebudes:
- fins les 18.00 h, del dimecres, 11 de desembre, per a la sessió extraordinària
- i fins les 18.30 h, del dimecres, 11 de desembre, per a la sessió ordinària
Als ciutadans i a les ciutadanes que hagin sol·licitat la intervenció per aquest canal se’ls facilitarà un enllaç per connectar-se a la sessió plenària perquè puguin exposar en directe el contingut de la seva pregunta/queixa/suggeriment a través de videoconferència. També la podran exposar de forma presencial, si així ho desitgen, des de la seu del Districte.
Què és el Consell Plenari?
És l’òrgan de representació i de participació col·lectiva del Districte. La presidència recau en un regidor o regidora, nomenat per l’alcalde, i està constituït per consellers i conselleres en una representació proporcional als resultats electorals del territori que representa.