Els mercats fan un pas més en el seu procés de digitalització

Amb l'objectiu d'avançar en la digitalització i la connectivitat dels mercats de la ciutat s'ha realitzat un procés d’integració dels seus sistemes TIC dins els serveis TIC corporatius de l’Ajuntament.

L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB), a través de l’Institut Municipal d’Informàtica (IMI), ha estat duent a terme durant els darrers mesos, un procés d’integració dels seus sistemes TIC dins els serveis TIC corporatius de l’Ajuntament amb l’objectiu d’avançar en la digitalització i la connectivitat dels mercats de la ciutat.

Aquest procés de digitalització als mercats té una repercussió tant en la gestió com en la dinamització.

D’una banda, la gestió donarà facilitats a l’IMMB, als treballadors en temes de treball en xarxa, transparència i interoperabilitat; i als paradistes en la tramitació d’expedients i subvencions, entre d’altres.

De l’altra, els nous sistemes ajudaran en la dinamització de les iniciatives com la targeta de fidelització o la venda en línia.

Actualment, s’està treballant en l’execució d’un pla de sistemes coordinat i en estreta cooperació amb l’IMI.

Back to top