Ja es poden sol·licitar les subvencions d’activitats i serveis de districte i ciutat a través de la tramitació en línia

La presentació de les propostes estarà oberta fins el 30 de Gener i es fa de forma digital i requereix disposar d’un certificat digital vàlid i vigent.

Les sol·licituds per les subvencions d’activitats i serveis de districte i ciutat, que es poden presentar fins al 30 de gener, s’han de tramitar de forma digital a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona. Després d’accedir a l’Oficina Virtual i seleccionar el tràmit de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona d’activitats i serveis de districte i de ciutat, la persona sol·licitant s’ha d’identificar de forma digital.

La ciutat de Barcelona ha desenvolupat en els darrers anys una política a nivell mundial com a ciutat moderna i pionera en l’ús i promoció de les tecnologies. En línia amb aquesta política, amb la voluntat de l’Ajuntament de ser més proper al ciutadà i facilitar l’ús dels mitjans i canals preferits per la ciutadania.

Es va revisar l’ordenança reguladora d’Administració electrònica amb la vocació d’anar més enllà del simple compliment legal per l’entrada en vigor de les lleis 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques i de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

La tramitació electrònica es considera més ràpida i segura que la presencial, redueix l’impacte mediambiental i està disponible les 24 hores els set dies de la setmana

 

Back to top