Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

Evolució del Portal de Tràmits, els Espai del Ciutadà i del Professional

Marc de referència

En el marc de les actuacions de la UE, el 7 d’octubre de 2020 el govern de l’Estat va aprovar el “Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia de España” (PRTR), que marca les línies de treball per la modernització de l’economia espanyola i està articulat en 4 eixos: transició ecològica, cohesió social i territorial, digitalització i igualtat de gènere. Aquest PRTR va ser aprovat per la Comissió Europea el 16 de juny de 2021.

Per assegurar la màxima accessibilitat dels serveis públics en aquells canals digitals de preferència per part de la ciutadania i les empreses, prestant especial atenció a la utilització de dispositius mòbils de més prevalença, cal disposar d'una estratègia d'adaptació dels serveis públics que no comporti la creació de versions adaptades per a cada canal en particular.

L'aposta de l’Ajuntament per la provisió de serveis públics en mode web responsiva permet abordar de forma universal una estratègia multicanal de tipus universal, de desplegament ràpid i que no generi barreres de sortida innecessàries.

Descripció

En l’evolució del Portal de tràmits primerament es pretén realitzar un ànalisi d’aquest, dissenyant diferents evolutius identificats prèviament de l’actual Oficina Virtual de Tràmits el nou portal i carpeta del professional on posteriorment s’implementaran, així com l’establització dels sistemes actuals d’acord amb l’evolució de la resta dels sistemes corporatius. S’inclourà la migració dels tràmits que actualment no són part del procediment administratiu comú.

Línia Next Generation: PRIORITAT  2  Línia Estratègica 1.  projecte d’administració orientada a la ciutadania

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
OVT ciutada empresa

Fons Next Generation Unió Europea

Slide 1 of 1
Fons Next Generation Unió Europea

Other projects

  • inLane
  • E-Autenticació
  • concepte seguretat digital
    Millora de Centre d’Operació de la Seguretat (SOC) i del Servei Avançat de Telecomunicacions
  • SOUL
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat