- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Millorar l’atenció a la ciutadania i empreses
Millorar l’atenció a la ciutadania i empreses
Des de l’IMI es vol “Contribuir a una Barcelona digital per millorar la ciutat i la qualitat de vida dels ciutadans i les ciutadanes”.
L’impacte d’una Barcelona al servei del ciutadà i les empreses té tres punts principals:
Aquests tres punts principals han contribuit als següents ODS:
![](./../../wp-content/uploads/2023/03/S-WEB-Goal-11-cat-150x150.png)
Ciutats i comunitats sostenibles
![](./../../wp-content/uploads/2023/03/ODS-10-150x150.jpg)
Reducció de desigualtats
![](./../../wp-content/uploads/2023/03/ODS-16.jpg_563309836-150x150.jpg)
Pau, justícia i institucions sòlides
I en relació a la millora a l’atenció a la ciutadania i a les empreses, s’han aconseguit les següents fites:
![](./../../wp-content/uploads/2023/03/dades04-1024x562.png)