Exposició "Pompeya. El último gladiador"

Enrere

Més de cent cinquanta troballes exposades al Museu Marítim.

Una finestra al món antic al cor de Barcelona. Més de cent cinquanta peces originals del Museu Arqueològic Nacional de Nàpols, un dels museus més antics i importants del món per la riquesa i singularitat del seu patrimoni, són els protagonistes d'una exposició única al Museu Marítim: "Pompeia i el darrer gladiador ".

Un viatge al passat a la Pompeia de fa dos mil anys, quan va florir com a port comercial i ciutat militar estratègica; una oportunitat única i irrepetible per endinsar-se al cor de la vida quotidiana i la dinàmica social de la ciutat sepultada per l'erupció del Vesuvi l'any 79 dC

A través d'un viatge a Realitat Virtual seràs catapultat a una experiència immersiva única, a la civilització romana del segle I, per reviure les gestes heroiques dels gladiadors i reviure els moments que van marcar l'existència dels habitants de Pompeia.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Museu Marítim de Barcelona.

Museu Marítim de Barcelona

Adreça:
Avinguda de les Drassanes, 1
Districte:
Ciutat Vella
Barri:
el Raval
Població:
Barcelona
On
Museu Marítim de Barcelona
Quan
Des de 01/06/2023 al 15/10/2023

Telèfon

Informació:
91 005 96 00 dilluns a divendres, 9h a 14h y de 15h a 17h
Tel.:
933429920

Lloc web

Web venda d'entrades:
https://pompeyaelultimogladiador.com

You may also be interested in...