‘Spherium’

Enrere

Infants. El viatge per l’univers de l’Alia i el Len a la recerca d’un nou món per viure-hi.

CosmoCaixa estrena Spherium, un programa 2D a cúpula completa (fulldome) de dibuixos animats especialment recomanat per a un públic juvenil.

L’Alia i el Len, habitants d’un planeta inevitablement condemnat, viatgen per l’univers a bord de la nau Spherium, dotada d’intel·ligència artificial, a la recerca d’un nou món en el qual viure.

L’instint de supervivència els portarà a visitar diferents llocs del cosmos on podran contemplar mons exòtics i alguns dels planetes extrasolars que els astrònoms han anat descobrint al llarg d’aquests últims anys, com ara les superterres o els Jupíters calents.

També observaran fenòmens físics hipotèticament possibles segons les teories vigents, com ara els forats de cuc o els viatges en el temps.

Cap a on els portarà aquest periple emocionant?

Horaris

Altres

Se celebra a:
CosmoCaixa Barcelona.
Es venen les entrades a:
Organitzat per:
CosmoCaixa Barcelona.

CosmoCaixa estrena 'Spherium', un programa 2D a cúpula completa (fulldome) de dibuixos animats produït pel Planetari de Madrid en col·laboració amb "la Caixa". El programa, especialment recomanat per a un públic juvenil, narra el viatge per l'univers d'Alia i Len. Tots dos, habitants d'un planeta inevitablement condemnat, viatgen a bord de la nau 'Spherium', dotada d'intel·ligència artificial, a la recerca d'un nou món en el qual viure. L'instint de supervivència els portarà a visitar diferents llocs de l'cosmos on podran contemplar mons exòtics i alguns dels planetes extrasolars que els astrònoms han anat descobrint al llarg d'aquests últims anys, com ara les superterres o els Jupíteres calents. També observar fenòmens físics hipotèticament possibles segons les teories vigents, com els forats de cuc o els viatges en el temps. A on els portarà aquest emocionant periple?

Adreça:

C Infanta Isabel 4

932115048

On
Quan
Del 21/12/2019 al 05/01/2020.

Telèfon