Concert ''Dona negra canta'', a càrrec de Brigitte Emaga, Lalo López, i Joan Vigo

Atrás

Traductor de google :

Dona Negra Canta és un projecte que reivindica el paper central de les dones afroamericanes en la construcció i difusió del blues, el jazz, el rhythm’n’blues i el soul durant la primera

meitat del segle XX. Dones fortes, empoderades i lluitadores que en un context i circumstàncies totalment adverses van plantar cara a una societat que les discriminava pel seu color de pell, i a una indústria, la de l’espectacle, que les menystenia pel fet de ser dones. La seva obra i vida van servir d’exemple per a moltes altres dones, que van poder veure reflectida la seva experiència quotidiana en les seves cançons i trobar-hi inspiració.

Dona Negra Canta reinterpreta clàssics de Bessie Smith, Ma’ Rainey, Sister Rosetta Tharpe, Nina Simone o Etta James, alhora que recupera perles ocultes d’artistes com Lil’ Green, Odetta o Memphis Minnie, en un concert que pretén cercar el sentiment profund dels espirituals i del blues.

Professional: Brigitte Emaga, veu; Lalo López;, guitarra i cors i Joan Vigo, contrabaix

Horarios

Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart

Dirección:
Carrer del Comandant Benítez, 6
Distrito:
Les Corts
Barrio:
la Maternitat i Sant Ramon
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart
Cuándo
05/10/2023

Número de teléfono

Tel.:
933398261

You may also be interested in...