Espai de descoberta 'De flor en flor. La seducció vegetal'
Traductor de
:
![google](https://ajuntament.barcelona.cat/jovesbarcelona/sarria-santgervasi/sites/all/modules/bcn_guide/img/gtranslate.png)
![](https://estatics-nasia.dtibcn.cat/nasia-pro/media/de_flor_en_flor_seduccio_vegetal_2022_Nadal.760x428.32c8862c.jpg)
Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
Dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge excepte Dilluns, 25 desembre i 1 gener |
de 10.30 h a 16.30 h |
Entrada Gratuïta
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic. Entrada normal: 5 € Entrada reduïda: 2,50 € (persones de 16 a 29 anys, i majors de 65 anys) Entrada gratuïta per als menors de 16 anys |
Tots els públics. Recomanada per a infants a partir de 5 anys |
Us convidem a imaginar-vos una flor amb totes les seves característiques de seducció (color, forma i olor) i relacionar-la amb un pol·linitzador. Aquesta serà la hipòtesi de partida.
Seguint les pautes d’aquest material autoguiat, podreu passejar pel Jardí Botànic i descobrir el magnífic món de les flors i els pol·linitzadors.
Aquest quadern, una proposta per realitzar conjuntament en família, està disponible a la part final de l’exposició temporal del Jardí Botànic “Més que abelles”.