***NO DISPONIBLE FINS A NOU AVIS***
Apropeu-vos a l'apassionant món de la biodiversitat urbana amb un senzill material d'autoguiatge, una guia d'observació d'aus i uns prismàtics.
Què és?
Què és la Biodiversitat? A la ciutat n’hi ha, més enllà de coloms i cotorres? Amb aquest material s’obren les portes cap a la biodiversitat que acull el parc de la Barceloneta, una riquesa molt més important del que sembla... Descobriu tot allò que s’hi amaga!
Objectius:
Valorar la importància que té qualsevol ambient per a conservar la naturalesa.
Donar eines per aprendre a observar i estudiar la biodiversitat a tots els barris de Barcelona.
Fomentar hàbits de respecte a les espècies.
Destinataris:
Tots els públics.
Material:
Quadern didàctic
Fitxes de treball
Guia completa d’aus i ocells de Catalunya
Prismàtics
La cessió està sotmesa a la disponibilitat del material.
La reserva no és vàlida sense la confirmació del personal de La Fàbrica del Sol i realitzada per escrit.
Per a la cessió del material es requereix entregar una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant.
Es recomana un màxim de 10 participants per a que hi hagi material per a tots.
Període de cessió:
La cessió és d’un sol dia (lliurament i retorn el mateix dia) i es restringeix a l’horari d’obertura del centre.
La recollida i el lliurament del material es fa a La Fàbrica del Sol.
L’entitat o persona física es fan responsable del transport, manteniment i ús adequat del material, així com de la seva reparació o reposició si fos necessari (amb previ avís al personal de La Fàbrica del Sol).
Cal respectar les dates de recollida i retorn del material pactades.
