El Banc del Moviment reprèn el servei després de l'estiu

02/09/2022 - 15:25

El dilluns 5 de setembre, el Banc del Moviment reprèn l’atenció telemàtica i l’atenció presencial amb cita prèvia.

Podeu posar-vos en contacte amb el Banc del Moviment  per donar o demanar un producte de suport:

  • Presencialment, amb cita prèvia, en un dels dos punts d’atenció:                                                  Punt d’atenció Barcelona Dreta (gestionat per l’Associació per la Vida Independent). Adreça: carrer Manuel Sanchis Guarner, 14-16, telèfon 936 289 890, adreça electrònica bdmavi@avi-bcn.org
    Punt d’atenció Barcelona Esquerra (gestionat per l’Associació Catalana la Llar de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple). Adreça: carrer Leiva, 41, telèfon 931 744 999, adreça electrònica bdmlallar@lallar.org
  • O bé contactant amb l’Equip Coordinador del Banc del Moviment al telèfon 610 223 707 de dilluns a dijous de les 16.00 a les 18.00 hores.

El Banc del moviment és un servei municipal que s’ofereix en col·laboració amb les entitats Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple, Associació per la Vida Independent i Nexe Fundació.

La funció d’aquest servei és proporcionar productes de suport a les persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 8 mesos. Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.

Més informació del Banc del Moviment, a la Guia de recursos de l’Ajuntament de Barcelona per a persones amb discapacitat.