Atenció presencial, amb cita prèvia, al Servei d’Atenció al Públic i a l’Equip d’Assessorament Laboral

20/05/2020 - 17:29

El Servei d’Atenció al Públic (SAP) i l’Equip d’Assessorament Laboral (EAL) de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD), atendran presencialment amb cita prèvia quan sigui necessari i mantindran l'atenció telemàtica.

Les atencions es faran tenint en compte les mesures d’higiene i seguretat necessàries per evitar el contagi de la covid-19.

Servei d’Atenció al Públic (SAP)

Podeu demanar cita prèvia o atenció telemàtica a través de:

  • Correu electrònic: sap@bcn.cat
  • Telèfon: 934 132 775 (de dilluns a divendres, de 9:30 a 13.30 h) i del 010.
  • A través de la plataforma d’atenció en línia de l’Ajuntament de Barcelona, omplint aquest formulari.

L’horari de l’atenció presencial del SAP amb cita prèvia serà de dilluns a divendres de les 9 a les 14 h.

Equip d’Assessorament Laboral (EAL)

Podeu demanar cita prèvia o atenció telemàtica a través de:

  • Correu electrònic: ealocupacio@bcn.cat
  • Telèfon: 934132839 (de dilluns a divendres, de 9:30 a 13.30 h)

L’atenció presencial de l’EAL es farà a hores convingudes.

Les persones que vinguin presencialment al SAP o a l’EAL hauran de mantenir la distància de protecció de dos metres en relació a qualsevol persona que trobin a l’edifici i seguir les mesures de seguretat i de protecció que indiquin els i les professionals o els cartells divulgatius.

El Servei d’Atenció al Públic (SAP) informa i orienta a les persones amb discapacitat o a les entitats que treballen en l’àmbit i l’Equip d’Assessorament Laboral (EAL) fa assessorament i atenció social i emocional a treballadors i treballadores amb discapacitat i a persones que cerquen ocupació.