Mª Carmen González Sánchez, l'autora de l'obra, va rebre ahir el premi en un acte celebrat al Centre Cívic Baró de Viver.
A més del lliurament de premis del concurs, la jornada va comptar amb la conferència “Lesbianes Grans”, a càrrec de Paulina Blanco, patrona de la Fundació Enllaç. Es va compartir vivències, demandes i realitats de les lesbianes grans, incloent les experiències de les lesbianes trans.
Al Centre Cívic de Baró de Viver encara es pot visitar l’exposició formada per totes les il·lustracions participants a la convocatòria.
La cinquena edició del concurs, convocat un any més pels equipaments del Districte de Sant Andreu, ha estat impulsat pel Consell LGTBI del territori i pel Centre Cívic i Espai de Gent Gran Baró de Viver.
Aquest concurs d’il·lustració està dins el marc del 26A Dia de la Visibilitat Lèsbica i el seu objectiu és explicar, a través de l’art de la il·lustració, la història de Sant Jordi des del prisma de les dones lesbianes.