El Centre de Documentació Armand de Fluvià (CDAF) del Casal Lambda inicia novembre amb un canvi en els seus horaris d’atenció al públic. Des del dilluns 3 de novembre, els nous horaris seran:
Dilluns: de 17 a 20 h
Dimarts: de 17 a 20 h
Dimecres: de 10 a 13 h
Dijous: de 17 a 20 h
Divendres: de 17 a 20 h
El CDAF es troba al segon pis del Centre LGTBI de Barcelona, i inclou una àmplia col·lecció documental (biblioteca, hemeroteca i arxiu històric) relacionada amb la diversitat sexual, afectiva i de gènere.
També disposa d’una sala de consulta a l’abast de l’àmbit estudiantil, investigador o professional per tal de:
- Recopilar documentació de temàtica LGTBI que pugui ser d’interès prioritari per a persones LGTBIQA+, tot posant-la a disposició de la ciutadania.
- Establir contacte i fer possible la col·laboració entre particulars, entitats i iniciatives ciutadanes que treballen per la defensa dels drets de les persones LGTBI
- Desenvolupar publicacions i materials per a la formació de professionals i la sensibilització de la societat sobre diversitat sexual, afectiva i de gènere.
- Promoure i facilitar l’estudi i la recerca històrica sobre la lluita pels drets de les persones LGTBI a la ciutat de Barcelona i a la resta del món.
