Arrenca la segona fase de la campanya de Comerç Verd

La nova campanya es basa majoritàriament en la comunicació exterior, a través de banderoles i pantalles LED, i la digital, a través de les xarxes socials, el web i el blog de l'IMMB 

Avui s’engega la nova campanya de ‘Comerç Verd’, que durarà fins a finals de març. Està centrada principalment en la comunicació exterior, a través de banderoles i pantalles LED a les Rambles, i també en la digital, a través dels canals de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (xarxes socials, pàgina web i blog). 

El programa ‘Comerç Verd’ suposa un salt qualitatiu tant en el volum d’aliments locals, ecològics, de petits productors, de pagès o de llotja que es consumeixen a Barcelona com en el fet que la ciutadania tingui molt més fàcil l’accés a aquests productes. 

El mes de juny de 2021 es va posar en marxa la prova pilot a sis mercats municipals (Concepció, Llibertat, Sarrià, Ninot, Sants i Horta) i ja s’ha fet extensiu a tots els mercats alimentaris de la ciutat. Al desembre, el nombre d’adhesions ja era de 619 establiments, fet que demostra la voluntat dels comerços d’avançar cap a una alimentació més sostenible i pròxima.

‘Comerç Verd’ és un projecte desenvolupat en coordinació amb l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, el Comissionat d’Economia Social i Solidària i Política Alimentària de l’Ajuntament de Barcelona, els gremis i la Federació de Mercats Municipals de Barcelona (FEMM).