El programa 'Gent de Mercats' s'estrena amb un 12,1% de share

El programa es va estrenar dimarts i es repetirà aquest dissabte abans del telenotícies migdia.

Dimarts es va estrenar el programa “Gent de Mercats” a TV3 amb les nissagues i històries dels mercats de l’Estrella, el Carmel, i el Mercat de la Independència de Terrassa obtenint un 12,1% de share o quota d’audiència, el que es tradueix en un total de 214.000 espectadors.

Cal destacar que la corba d’audiència es va mantenir estable durant tot el programa, el que vol dir que el públic que ho visiona és fidel.

El programa es podrà tornar a veure aquest dissabte  a la franja anterior a l’informatiu migdia de TV3 a partir de les 12:55 hores o bé, a TV3 a la carta.

Gent de Mercats

Gent de Mercats és la nova docusèrie del Departament de Nous Formats de TV3 en què s’hi reflecteix el dia a dia d’un total de 18 mercats d’arreu de Catalunya, 9 dels quals de Barcelona, i tindrà un total de 6 capítols que s’emetran cada dimarts en horari de prime time i seran repetits cada dissabte al migdia. El programa ensenya tota la feina de cohesió social, de promoció de comerç de proximitat i tot allò que hi ha darrera del dia a dia dels paradistes dels mercats.

Tana Collados, la periodista que ja havia dirigit diversos ‘30 minuts‘ sobre els mercats, és la directora d’aquesta producció que s’emetrà entre desembre i gener i que donarà a conèixer la vida dels comerciants, dels compradors, i de diferents perfils humans que passen pels mercats. També ensenua els problemes i les solucions que viuen cada dia els paradistes, fins i tot què passa darrera el mostrador. En el programa veurem els protagonistes matinar molt per comprar producte fresc a Mercabarna, per exemple, i fins i tot alguna història d’amor entre paradistes.

L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona  ha donat suport a aquesta docusèrie entenent que la producció suposa una via de reconeixement als mercats municipals, i als seus treballadors i proveïdors.