L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona renova la seva identitat visual i comença a implementar-la. En un any marcat per la pandèmia, les campanyes i activitats s’han redefinit i adaptat als protocols de seguretat sanitària, prioritzant-ne el format virtual.

0
interaccions Instagram
0
interaccions Facebook
0
interaccions Twitter
0
visualitzacions Youtube
Identitat corporativa
L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona renova la identitat gràfica per actualitzar-la i adaptar-la al procés de modernització física i digital dels mercats. La nova marca s’ha construït a partir dels valors tradicionals dels mercats, posant tot l’accent en la idea de diversitat i, alhora, de xarxa. Treballa amb els conceptes de xarxa de comerç de proximitat, de serveis, de varietat, de qualitat, de confiança, i de punt de trobada sota el paraigua de la marca Barcelona.
Activitats
L’any 2020 ha estat marcat per la pandèmia de la COVID-19, que ha limitat considerablement les activitats presencials. Abans de la declaració de l’estat d’emergència i el confinament consegüent, que es va decretar el 13 de març (i que va durar més de dos mesos), es van poder realitzar alguns dels actes previstos, però la majoria dels esdeveniments es van reconvertir finalment en accions digitals.
Barcelona, ciutat de Nadal
El projecte de Nadal 2020 ha suposat el repte de generar, en un context excepcional, un model de llarga durada basat en la complicitat entre el comerç i la cultura. L’IMMB s’integra a l’oficina de Nadal, encarregada de concebre i produir tot un seguit d’activitats que posen en valor el vincle entre les festes de Nadal, la ciutat, el comerç, els mercats, la restauració i les persones.

Per a més informació
descarrega el capítol complet

Capítol 04

Capítol 06