La sol·licitud de subvencions per al 2020 només es podrà demanar per Internet

05/12/2019 - 10:43 h

Sessió informativa a Nou Barris el dijous 12 de desembre, a les 18.30 h

Sessió informativa a Nou Barris el dijous 12 de desembre, a les 18.30 h

La sol·licitud de subvencions per al 2020 només es podrà fer per via telemàtica, tant en el cas de persones físiques com jurídiques. És la gran novetat de la propera convocatòria, que estarà oberta del 2 al 30 de gener de 2020.

A Nou Barris, amb l’objectiu que el conjunt de la ciutadania i entitats tinguin tota la informació, hi ha programada una sessió informativa per al dijous 12 de desembre, a les 18.30 h, a la Sala d’Actes (segona planta de la Seu del Districte)

En aquesta sessió es parlarà específicament de la campanya, s’explicaran els requisits tècnics del sistema operatiu, quin és el navegador necessari per fer el tràmit, i també es tractaran els certificats i sistemes de signatura electrònica.

En paral·lel, es recordarà que l’espai Torre Jussana elabora cada any tutorials i formacions per a les entitats de la ciutat. Es pot trobar més informació a la seva pàgina web http://www.tjussana.cat/

Per assistir a la sessió, recomanem inscriure’s a nbdigital@coopelafabrica.cat

Nou Barris Digital

La necessitat de dur a terme els tràmits de forma telemàtica va dur el districte de Nou Barris a crear el programa Nou Barris Digital, que ha estat referent a altres districtes, i que consisteix a informar i assessorar, de vegades amb atenció personalitzada, les diferents entitats i teixit associatiu en general per a l’obtenció del Certificat Digital.

Aquest document és el mitjà d’identificació electrònica que garanteix la validesa en les comunicacions telemàtiques, un element pràctic per fer gestions i tràmits amb l’Administració, no només per sol·licitar subvencions, sinó també per pagar impostos o passar factures a l’Ajuntament.

Nou Barris Digital, que es du a terme des del 2017, ha aconseguit que el 80% de les sol·licituds de subvencions al Districte s’hagin presentat telemàticament en els últims dos anys.

Al link Fem més fàcil l’obtenció del certificat digital a les entitats hi trobareu tota la documentació necessària.