L’OMIC segueix prestant els seus serveis a la ciutadania de forma telemàtica i a través del 010. Les consultes o reclamacions es continuen fent en línia. Per a aquelles consultes que requereixin atenció presencial es concertarà cita prèvia de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.

  • Resolució definitiva Subvencions 2021 Vés al contingut

    Publicada la resolució d’atorgament i denegació definitiva de la convocatòria ordinària per a la concessió de subvencions per a dur a terme projectes, activitats i serveis de districtes i de ciutat, per a l’any 2021.

     

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/ajbcn_subvencions2021_resolucio_definitiva.jpg
  • Consells per viatjar durant l’estiu Vés al contingut

    Abans de triar un destí, és important informar-se de les possibles limitacions i dels requisits necessaris per poder-hi viatjar, així com revisar les condicions de contractació de qualsevol servei relacionat amb el viatge. Recomanacions de l'Agència Catalana de Consum.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/aeroport-web.jpg_1957398616.jpg
  • Anuncien la reobertura de les clíniques Dentix Vés al contingut

    L'Agència Catalana del Consum informa que a Catalunya, l’empresa reobriria un total d’11 clíniques dentals a Barcelona, Badalona, Castelldefels, Lleida, Manresa, Olot, Terrassa i Vilafranca del Penedès. Avís de l'Agència Catalana del Consum.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/dentix2-3.jpg
  • Què cal fer si teniu serveis contractats a Dentix? Vés al contingut

    Recomanacions de l'Agència Catalana del Consum per a totes aquelles persones que teniu contractat un tractament dental en les clíniques Dentix i heu pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que us l’hagin prestat completament.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/dentix5.jpg
  • L’OMIC atén a la ciutadania a través del seu web, i del 010, i reprèn l’atenció presencial només amb cita prèvia Vés al contingut

    La ciutadania pot seguir realitzant les seves gestions amb l’OMIC de forma telemàtica i trucant al 010. Les consultes o reclamacions se segueixen tramitant a través d’aquest web. Només en el cas que es requereixi atenció presencial, es podrà concertar unacita prèvia. Per sol·licitar l’atenció presencial cal omplir aquest formulari

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/reobertura_omic_cita_previa.jpg
  • Nou servei de l'OMIC d’atenció i assessorament sobre consum financer Vés al contingut

    S’atendrà consultes de la ciutadania sobre contractes bancaris, comissions, targetes bancàries, préstecs hipotecaris, crèdits al consum, etc. També podran adreçar-se empreses, pimes i persones autònomes, en especial, per assessorar-se sobre la contractació de crèdits ICO.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/nou_servei2-2.jpg

Actualitat

Canvis en la factura de llum

21/05/2021

Subministraments bàsics. A partir de l’1 de juny, la nova tarifa elèctrica aplicarà preus diferents en la potència contractada i en el consum fet segons franges horàries

Sessió informativa “Els teus drets i alternatives ètiques als Crèdits de Consum”

25/02/2021

Finances. L'activitat s'emmarca en la celebració del Dia Mundial de les persones consumidores.

L’Ajuntament de Barcelona dona suport al comerç de proximitat davant els danys per actes vandàlics

18/02/2021

Asseguradores. A través de l'Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) s'acompanya i s'informa sobre com reclamar a les asseguradores o al consorci de compensació d’assegurances.

L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum

24/01/2021

Subministraments bàsics. L'OMIC posa a disposició de les persones afectades pels talls de subministrament elèctric, a causa de les averies a la xarxa de les últimes setmanes, un telèfon específic de consultes i assessorament.

L'OMIC en xifres

Dades del servei de l’Oficina Municipal d’informació al Consumidor de l’any 2020

OMIC, DADES DEL SERVEI 2020

  • 16.673
    consultes
    2019 Baja -30,34%

  • 7.034
    reclamacions
    2019 Sube 2,66%

CANALS D’ATENCIÓ DE L’OMIC

  • ATENCIÓ TELEMÀTICA

    consultes i reclamacions
    9.695 | 40,8%
  • ATENCIÓ PRESENCIAL

    consultes i reclamacions
    3.383 | 14,2%
  • ATENCIÓ TELEFÒNICA

    consultes
    10.094 | 42,4%
  • REGISTRE I CORREU

    consultes i reclamacions
    585 | 2,4%

Dades 2020: Resum 2020 | Memòria completa OMIC 2020

Contacta amb nosaltres

Rda. Sant Pau, 43-45, baixos

010