L’OMIC segueix prestant els seus serveis a la ciutadania de forma telemàtica i a través del 010. Les consultes o reclamacions es continuen fent en línia. Per a aquelles consultes que requereixin atenció presencial es concertarà cita prèvia de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.

  • Resolució provisional Subvencions 2021 Vés al contingut

    En la resolució provisional d'atorgament i denegació de la convocatòria general de subvencions 2021, publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) el passat 20 de maig, hi apareixen tots els projectes presentats. Per una banda els projectes als quals se'ls atorga import, la proposta d’import que se'ls concedeix i la documentació que es requereix (si és el cas). També s’indiquen els projectes denegats i els no admesos. Recordem que el termini per presentar al·legacions i esmenes finalitzarà el dia 4 de juny (inclòs).

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/resolucio_proivisional.jpg
  • Anuncien la reobertura de les clíniques Dentix Vés al contingut

    L'Agència Catalana del Consum informa que a Catalunya, l’empresa reobriria un total d’11 clíniques dentals a Barcelona, Badalona, Castelldefels, Lleida, Manresa, Olot, Terrassa i Vilafranca del Penedès. Avís de l'Agència Catalana del Consum.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/dentix2-3.jpg
  • Què cal fer si teniu serveis contractats a Dentix? Vés al contingut

    Recomanacions de l'Agència Catalana del Consum per a totes aquelles persones que teniu contractat un tractament dental en les clíniques Dentix i heu pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que us l’hagin prestat completament.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/dentix5.jpg
  • L’OMIC atén a la ciutadania a través del seu web, i del 010, i reprèn l’atenció presencial només amb cita prèvia Vés al contingut

    La ciutadania pot seguir realitzant les seves gestions amb l’OMIC de forma telemàtica i trucant al 010. Les consultes o reclamacions se segueixen tramitant a través d’aquest web. Només en el cas que es requereixi atenció presencial, es podrà concertar unacita prèvia. Per sol·licitar l’atenció presencial cal omplir aquest formulari

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/reobertura_omic_cita_previa.jpg
  • Nou servei de l'OMIC d’atenció i assessorament sobre consum financer Vés al contingut

    S’atendrà consultes de la ciutadania sobre contractes bancaris, comissions, targetes bancàries, préstecs hipotecaris, crèdits al consum, etc. També podran adreçar-se empreses, pimes i persones autònomes, en especial, per assessorar-se sobre la contractació de crèdits ICO.

    https://ajuntament.barcelona.cat/omic/sites/default/files/nou_servei2-2.jpg

Actualitat

Canvis en la factura de llum

21/05/2021

Subministraments bàsics. A partir de l’1 de juny, la nova tarifa elèctrica aplicarà preus diferents en la potència contractada i en el consum fet segons franges horàries

Sessió informativa “Els teus drets i alternatives ètiques als Crèdits de Consum”

25/02/2021

Finances. L'activitat s'emmarca en la celebració del Dia Mundial de les persones consumidores.

L’Ajuntament de Barcelona dona suport al comerç de proximitat davant els danys per actes vandàlics

18/02/2021

Asseguradores. A través de l'Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) s'acompanya i s'informa sobre com reclamar a les asseguradores o al consorci de compensació d’assegurances.

L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum

24/01/2021

Subministraments bàsics. L'OMIC posa a disposició de les persones afectades pels talls de subministrament elèctric, a causa de les averies a la xarxa de les últimes setmanes, un telèfon específic de consultes i assessorament.

L'OMIC en xifres

Dades del servei de l’Oficina Municipal d’informació al Consumidor de l’any 2020

OMIC, DADES DEL SERVEI 2020

  • 16.673
    consultes
    2019 Baja -30,34%

  • 7.034
    reclamacions
    2019 Sube 2,66%

CANALS D’ATENCIÓ DE L’OMIC

  • ATENCIÓ TELEMÀTICA

    consultes i reclamacions
    9.695 | 40,8%
  • ATENCIÓ PRESENCIAL

    consultes i reclamacions
    3.383 | 14,2%
  • ATENCIÓ TELEFÒNICA

    consultes
    10.094 | 42,4%
  • REGISTRE I CORREU

    consultes i reclamacions
    585 | 2,4%

Dades 2020: Resum 2020 | Memòria completa OMIC 2020

Contacta amb nosaltres

Rda. Sant Pau, 43-45, baixos

010