L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) recull la programació de les sessions informatives sobre temes de consum als diferents Districtes de la ciutat de Barcelona.
Actualitat
Recomanacions a les persones afectades per la vaga de Ryanair
23/06/2022
AEROLÍNIES. En cas de cancel·lació d'un vol, la normativa europea estableix el dret a escollir entre la devolució de l'import del bitllet o un mitjà de transport alternatiu, a més de la possibilitat de rebre una compensació econòmica...
Avís a les persones afectades pel tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER
10/05/2022
CONSUM. L’Agència Catalana del Consum té constància del tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER a centres comercials de Sant Boi de Llobregat, Sant Quirze del Vallès i Barberà del Vallès i ha emès un avís informatiu per a les...
L'OMIC activa el Telèfon contra la Desatenció Bancària per atendre i informar sobre com tramitar queixes o reclamacions vinculades a entitats financeres
15/03/2022
SERVEIS FINANCERS. El servei és una línia directa d’atenció a les persones afectades per la reducció de caixers automàtics de les entitats bancàries i la seva manca d’atenció presencial. Es pot sol·licitar trucant al 934027594, de 9...
Què implica la nova Llei de Garanties? Coneix-ne tots els detalls
14/02/2022
CONSUM. La nova llei, en vigor des de l'1 de gener de 2022, amplia el termini de garantia legal dels productes de 2 a 3 anys. Alhora, els fabricants estaran obligats a oferir peces de recanvi durant 10 anys, des de la descatalogació,...