L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
L’OMIC parla de Dret al consum, mediació i arbitratge en els conflictes de consum a l’ICAB
En aquesta sessió, els serveis públics de consum de l'Ajuntament de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) aprofundiran en el Dret al Consum i la protecció de les persones consumidores.
La jornada, que començarà a les 10 hores i serà virtual, està adreçada a professionals del dret, associacions de defensa de les persones consumidores, professionals de l’assessorament d’empresa i, en general, persones interessades en els drets en les relacions de consum.
Programa
10.00 a 10.15h. – Presentació
- Mª Eugènia Gay Rosell. Degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
- Montserrat Ballarín i Espuña. Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona
10.15h a 11.30h.-
- Els serveis de mediació en Consum de l’Ajuntament de Barcelona. Francesc Puigdomenech Torras. Cap del Departament de Consum de l’Ajuntament de Barcelona
- L’arbitratge de consum en l’Ajuntament de Barcelona. Gaietà Sala Prat. President de la Junta Arbitral de Consum de Barcelona.
- Els subministraments bàsics al consumidor: adhesió voluntària o obligatòria al sistema arbitral de consum? Immaculada Barral Viñals. Catedràtica de Dret Civil. Presidenta de la Secció de Dret del Consum de l’ICAB.
Col·loqui. Preguntes i respostes assistents
Modera
- Carles García Roqueta. Advocat. Diutat de la Junta de Govern de l’ICAB
Inscripcions aquí