L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Tintoreries
En cas de desacord amb l’establiment sobre algun aspecte del servei, recomanem no recollir la peça i demanar el full oficial de reclamació. Si en un termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta que us han donat no és satisfactòria, podeu adreçar-vos a l'OMIC.
D'altra banda, si el servei de neteja sigui l'adequat, però la peça es fa malbé a causa d'un etiquetatge incorrecte, reclameu al venedor o al fabricant.
I recordeu que:
- Els preus i recàrrecs, amb impostos inclosos, s'han d'informar en un cartell ben visible.
- El pagament per endavant del servei és opcional per al client.
- Quan deixeu la roba, assegure-vos que us fan entrega d'un resguard de dipòsit amb el tipus de servei per cada peça i que haureu de lliurar per recollir-la.
- Teniu fins a 3 mesos per recollir les peces. A partir d'aquest moment, us poden cobrar un recàrrec per emmagatzematge.
- Si la neteja ha estat defectuosa, podeu exigir que la tornin a fer sense cap cost.